Všechno se dává do pohybu

28.11.2017

Konečně vše začíná nabývat specifičtějších tvarů! Dnes jsem si po delší době psala s chovatelkou (CHS Valgetuhkur, Estonsko), tento víkend je ve Finsku výstava fretek, kam chovatelka (Heleri) jede a kde bude působit Míša Nováková (má dvorní poradkyně na poli fretek od počátků) jako rozhodčí, takže jsem ji požádala (snažím se používat přijatelná slova) vlastně jsem ji donutila pod výhružkou jisté smrti aby se s Heleri sešla, trochu ji objasnila kdo vlastně jsem a o co mi jde, nafotila samičku Mellisku a pořádně ji za mě poňuchňala. Zároveň se zřejmě v brzké době dozvíme kdo bude tatínkem mého (pokud vše dobře dopadne) prvního chovného kožíška.  

Valgetuhkur Mellisa Blue
Valgetuhkur Mellisa Blue
© 2017 Chovatelská stanice fretek FATALIS | Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky